BYZNYSOVÉ PORADENSTVÍ
POKUD POTŘEBUJETE ZAŘÍDÍT ZMĚNY VE VAŠÍ FIRMĚ
Umíme nastavit řízení vaší firmy, zdokonalit vás a vaše lidi actím zvýšit efektivitu vás nebo vašeho týmu.
Produkty, které můžete mít hned najdete zde.
Systemické byznysové koučování a supervize, po domluvě.
KOMUNIKAČNÍ AUDIT
Indikace:
Máte pocit, že si nerozumíte, že vám váznou informace.
Lidé se neumějí a nechtějí domluvit.
Vázne spolupráce.
Váš tým netáhne za jeden provaz.
Každý chce něco jiného.
Smysl:
Zjišťuje průchodnost informací ve vaší společnosti, komunikační procesy v rovině verbální komunikace a vnímání kompetencí a odpovědnosti vašich pracovníků.
Zjišťuje míru kvalitu komunikace uvnitř vaší společnosti a z toho vyplývajících návrhů na nastavení specifických firemních procesů v oblasti komunikace a kompetencí včetně jejich možné přípravy a implementace.
Komunikační audit je služba, která ve vaší společnosti zajistí procesy, které je potřeba nastavit nebo kontrolovat jednorázově, nebo v relativně nízké frekvenci ( 1- 4 x ročně)
Komunikační audit vám zajistí
definici vašich potřeb v oblasti zlepšení informačních toků v interpersonální oblasti
zmapuje komunikační procesy uvnitř vaší společnosti
zjistí kde se ztrácí, nebo váznou klíčové informace, co vaši lidé slyší a co již nikoliv, zda považují za důležité stejné věci jako management.
navrhne řešení a nástroje pro zlepšení v rámci vašeho zadání , pro nastavení a optimalizaci komunikačních vazeb.
relizace: profesiogramy, konzultace, koučování inividuální i skupinové
KOMUNIKACE JAKO NÁSTROJ EFEKTIVNÍHO ŘÍZENÍ
Kurz zaměřený na zvýšení komunikačních a manažerských kompetencí.
Obsah:
Co je to komunikace
Organizace jako systém
Kvalitní komunikace, základ kvalitní organizace
Jak organizace komunikuje
Typy organizací a komunikace
Komunikační bariéry
Asertivita - k čemu je dobrá a k čemu ne
Komunikace a teorie
Umění kladení otázek - typologie otázek
Instruktivní otázky
Konstruktivní otázky
Zjišťovací otázky
Zdravá komunikace
Na konci kurzu budete vědět jak pracovat s nejčastějšími chybami při komunikaci v organizacích, respektive při řízení lidí.
Budete umět zvládat dohody o spolupráci. Budete vědět jak neztrácet mnoho důležité energie špatným delegování, a vědět jak na to, aby lidé dělali to co jim říkáme. Bude vědět jak se ptát, abyste získal odpověď kterou potřebuje. Naučíte se rozpoznávat komunikační bariéry a zjistíte, jak se dá dobře kladenými otázkami a otevřenou komunikací zlepšit klima na pracovišti a zvýšit efektivita a výkon týmu.
Po ukončení kurzu obdrží účastníci certifikát o účasti.
Rozsah: 2 dny
Počet účastníků: 5-10
Cena: 35000 Kč/ 1 den